ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ
Час заселення: з 14:00
Час виселення: до 12:00
У разі заїзду в Готель з 06:00 до 14:00 (ранній заїзд) або виїзду з готелю з 12:00 до 20:00 (пізній виїзд) із споживача стягується додаткова плата у розмірі 50% вартості проживання в номері за одну добу згідно з діючим тарифом.
При виселенні після 20:00 необхідно сплатити повну вартість проживання за одну добу.
Раннє прибуття та пізнє виселення надається при наявності вільних номерів.
ПРАВИЛА ОПЛАТИ
Оплата за послугу тимчасового розміщення (проживання) здійснюється при поселенні.
У випадку анулювання бронювання Гостем під час проживання (завчасний виїзд), готель повертає кошти в розмірі 50% вартості проживання за невикористані заброньовані дні.
Оплата за проживання та надання додаткових послуг здійснюється готівковим або безготівковим розрахунком, відповідно до прейскуранта цін.
ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ
При прибутті Гість надає документ посвідчення особи (паспорт, водійські права, іноземний паспорт), заповнює реєстраційну карту та сплачує повну вартість проживання в готелі. Перебування в номері без оплати не допускається.
Ваші Гості можуть відвідувати вас щодня з 07:00 до 23:00. Для цього їм необхідно зареєструватися у адміністратора готелю.
Проживання дітей
Якщо для вашої дитини потребується додаткове місце, вартість складає 500 грн (комплектується місце на додатковому ліжку). У вартість додаткового місця входить сніданок.
Якщо дитина спить з вами - безкоштовно (сніданок оплачується окремо). Крім того, для маленьких за потреби ми безкоштовно надаємо дитяче ліжечко (кількість обмежена — резервуйте заздалегідь).
Готель не відповідає за збереження речей споживача, що знаходяться в готельному номері.
У разі втрати чи пошкодження речей споживача він повинен негайно повідомити про це рецепцію готелю. Якщо до закінчення терміну проживання споживач не пред’явив свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
У випадку виявлення забутих речей готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника, за умови, що він відомий.
Забуті речі зберігаються у Готелі протягом шести місяців.
В цілях забезпечення безпеки споживачів, відвідувачів (гостей) та працівників готелю в Готелі ведеться відеоспостереження у місцях загального користування.
Підписанням реєстраційної картки споживач погоджується із використанням в Готелі системи відеоспостереження.
Підписанням реєстраційної картки споживач надає Готелю згоду на збір, обробку та використання його персональних даних з метою забезпечення реалізації господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та статистики тощо відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Гості припиняють проживання після закінчення сплаченого строку проживання.
Якщо Гість неодноразово порушує Правила проживання, не реагує на зауваження адміністрації готелю, що призводить до збитків або створює незручності для проживання інших Гостей, адміністрація готелю має право відмовити в поселенні або припинити проживання даного Гостя.
ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
У РАЗІ ПОЖЕЖІ У ВАШОМУ НОМЕРІ:
У РАЗІ ПОЖЕЖІ ЗА МЕЖАМИ ВАШОГО НОМЕРА:
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ І СПОЖИВАЧІВ ПІД ЧАС НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ
Готель зобов’язаний забезпечити якісне надання готельних послуг згідно з вимогами чинного законодавства, «Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення», цих Правил.
За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням готельних послуг, винна сторона відшкодовує іншій стороні завдані цим збитки.
Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі має право вимагати усунення недоліків в найкоротші терміни. Готель приймає, розглядає й усуває претензії, скарги тільки під час перебування споживача у готелі. Після від’їзду споживача з Готелю претензії та скарги не розглядаються.
При заселенні Гість повинен знати про те, що в разі псування, приведення в не-належний стан або знищення будь-якого майна в номері (розбиття стаканів, ламп, скла, пошкодження меблів, фену, телевізора, пультів до нього, штор, пропалювання диванів, килимів, забруднення рушників до такого стану, що їх неможливо відіпрати), Гість повинен компенсувати завдані збитки за вартістю зіпсованого майна.
Просимо Вас з повагою ставитись до Гостей, які проживають в сусідніх номерах.
В період з 23:00 до 07:00 просимо зменшувати гучність телевізора, уникати гучних розмов та сміху в номерах та в коридорах готелю.
В день виселення:
Ключ від номеру необхідно здати адміністратору на рецепцію, в разі втрати ключа від номеру стягується компенсація в розмірі 200 грн;
ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ: