ua ru
РЕСЕПШН +38 (067) 486 52 15

Правила проживання

ПОРЯДОК БРОНЮВАННЯ НОМЕРІВ

Час заселення: з 14:00
Час виселення: до 12:00

У разі заїзду в Готель з 06:00 до 14:00 (ранній заїзд) або виїзду з готелю з 12:00 до 20:00 (пізній виїзд) із споживача стягується додаткова плата у розмірі 50% вартості проживання в номері за одну добу згідно з діючим тарифом.

При виселенні після 20:00 необхідно сплатити повну вартість проживання за одну добу.

Раннє прибуття та пізнє виселення надається при наявності вільних номерів.

ПРАВИЛА ОПЛАТИ

Оплата за послугу тимчасового розміщення (проживання) здійснюється при поселенні.

У випадку анулювання бронювання Гостем під час проживання (завчасний виїзд), готель повертає кошти в розмірі 50% вартості проживання за невикористані заброньовані дні.

Оплата за проживання та надання додаткових послуг здійснюється готівковим або безготівковим розрахунком, відповідно до прейскуранта цін.

ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ 

При прибутті Гість надає документ посвідчення особи (паспорт, водійські права, іноземний паспорт), заповнює реєстраційну карту та сплачує повну вартість проживання в готелі. Перебування в номері без оплати не допускається. 

Ваші Гості можуть відвідувати вас щодня з 07:00 до 23:00. Для цього їм необхідно зареєструватися у адміністратора готелю.

Проживання дітей

Якщо для вашої дитини потребується додаткове місце, вартість складає 500 грн (комплектується місце на додатковому ліжку). У вартість додаткового місця входить сніданок.

Якщо дитина спить з вами - безкоштовно (сніданок оплачується окремо). Крім того, для маленьких за потреби ми безкоштовно надаємо дитяче ліжечко (кількість обмежена — резервуйте заздалегідь).

Готель не відповідає за збереження речей споживача, що знаходяться в готельному номері.

У разі втрати чи пошкодження речей споживача він повинен негайно повідомити про це рецепцію готелю. Якщо до закінчення терміну проживання споживач не пред’явив свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.

У випадку виявлення забутих речей готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника, за умови, що він відомий.

Забуті речі зберігаються у Готелі протягом шести місяців.

В цілях забезпечення безпеки споживачів, відвідувачів (гостей) та працівників готелю в Готелі ведеться відеоспостереження у місцях загального користування.

Підписанням реєстраційної картки споживач погоджується із використанням в Готелі системи відеоспостереження.

Підписанням реєстраційної картки споживач надає Готелю згоду на збір, обробку та використання його персональних даних з метою забезпечення реалізації господарсько-правових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та статистики тощо відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних».

Гості припиняють проживання після закінчення сплаченого строку проживання.

Якщо Гість неодноразово порушує Правила проживання, не реагує на зауваження адміністрації готелю, що призводить до збитків або створює незручності для проживання інших Гостей, адміністрація готелю має право відмовити в поселенні або припинити проживання даного Гостя.

ПРАВИЛА ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ

У РАЗІ ПОЖЕЖІ У ВАШОМУ НОМЕРІ:

  1. Негайно повідомте про те, що трапилося, в пожежну частину за телефоном «101». Якщо немає можливості ліквідувати вогнище горіння, вийдіть з номера і закрийте двері, не замикаючи їх на замок.
  2. Обов’язково повідомте про пожежу адміністрації.
  3. Покиньте небезпечну зону та дійте за вказівкою адміністрації або пожежної охорони.

У РАЗІ ПОЖЕЖІ ЗА МЕЖАМИ ВАШОГО НОМЕРА:

  1. Негайно повідомте про те, що трапилося, в пожежну охорону за телефоном «101».
  2. Покиньте Ваш номер після того, як закриєте вікна та двері, вийдіть з будівлі.
  3. Якщо коридори та сходові майданчики сильно задимлені та Ви не в змозі покинути приміщення, необхідно залишатися у Вашому номері, відкривши навстіж вікна. Закриті та добре ущільнені двері можуть надовго захистити Вас від небезпечної температури.
    Щоб уникнути отруєння димом, закрийте щілини та вентиляційні отвори змоченими водою рушниками та постільними речами.
  4. Постарайтеся повідомити по телефону адміністрації про своє місцезнаходження.
  5. З прибуттям до місця події пожежників підійдіть до вікна і подайте знак про надання Вам допомоги.


ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ГОТЕЛЮ І СПОЖИВАЧІВ ПІД ЧАС НАДАННЯ ГОТЕЛЬНИХ ПОСЛУГ

Готель зобов’язаний забезпечити якісне надання готельних послуг згідно з вимогами чинного законодавства, «Правил користування готелями та аналогічними засобами розміщення», цих Правил.

За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням готельних послуг, винна сторона відшкодовує іншій стороні завдані цим збитки.

Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі має право вимагати усунення недоліків в найкоротші терміни. Готель приймає, розглядає й усуває претензії, скарги тільки під час перебування споживача у готелі. Після від’їзду споживача з Готелю претензії та скарги не розглядаються.

При заселенні Гість повинен знати про те, що в разі псування, приведення в не-належний стан або знищення будь-якого майна в номері (розбиття стаканів, ламп, скла, пошкодження меблів, фену, телевізора, пультів до нього, штор, пропалювання диванів, килимів, забруднення рушників до такого стану, що їх неможливо відіпрати), Гість повинен компенсувати завдані збитки за вартістю зіпсованого майна.

Просимо Вас з повагою ставитись до Гостей, які проживають в сусідніх номерах.

В період з 23:00 до 07:00 просимо зменшувати гучність телевізора, уникати гучних розмов та сміху в номерах та в коридорах готелю.

В день виселення:

Ключ від номеру необхідно здати адміністратору на рецепцію, в разі втрати ключа від номеру стягується компенсація в розмірі 200 грн;


ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

  1. Курити в номерах та інших приміщеннях готелю.
  2. Тримати в номері тварин, птахів, рептилій і т. п. без узгодження з адміністрацією готелю.
  3. Залишати в номері сторонніх осіб, а також передавати їм ключ від номера
  4. Приносити на територію готелю і зберігати в номері матеріали і предмети, небезпечні для життя та здоров’я оточуючих (легкозаймисті речі, вибухові, токсичні, хімічні і радіоактивні речовини, зброю).
  5. Використовувати в номері трійники і подовжувачі, сушки для взуття, користуватися електричними приладами (прасками, кип’ятильниками, електричними плитами, мультиварками), крім дозволених адміністрацією готелю.
  6. Переставляти та виносити меблі з номера без узгодження з адміністрацією готелю.
  7. Проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці здоров’я або майна інших осіб.
  8. Заподіювати шкоду майну готеля.
  9. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без оплати і реєстрації їх перебування в готелі.
  10. Залишати без нагляду дорослих неповнолітніх дітей, допускати їх знаходження на вулиці та сходових майданчиках.
  11. Самостійно усувати неполадки, що виникли під час користування електромережею, електроустаткуванням, водопроводом, каналізацією, сантехнікою та іншими предметами, які складають оснащення готелю.
  12. Відключати датчики пожежної сигналізації.
  13. Викидати сміття з вікон номера.
  14. Використовувати піротехнічні засоби, бенгальські вогні, свічки в номерах та на території готелю без узгодження з адміністрацією.
  15. Категорично забороняється використовувати в номерах або терасах прилади для приготування їжі!